Набуття навичок під час виробничого навчання
Виробниче навчання як навчальний процес в ліцеї здійснюється майстрами виробничого навчання. Важливим завданням професійної підготовки є наблизити виробниче навчання до реального виробництва. Мета – підготувати здобувачів освіти до самостійного трудового життя, швидкої адаптації в реальних виробничих умовах, жорсткої конкуренції на ринку праці.
В умовах ринкових відносин система виробничого
навчання, з одного боку, має швидко реагувати на зміни потреб виробництва в
робітниках певної кваліфікації і спеціалізації, а з іншого – надати робітникам
або учням можливість навчатися залежно від їх інтересів.
Розв’язати це завдання допомагають сучасні
майстерні, лабораторії, які дають змогу значною мірою імітувати виробничий
процес.
Виробниче навчання має характерні особливості.
Його основу становлять загальноосвітні, загальнопрофесійні,
професійно-теоретичні, професійно-практичні знання, професійні вміння та
навички. Фундаментальними принципами процесу виробничого навчання є інтеграція
та диференціація загальноосвітніх і професійних знань, кооперація трудової
діяльності, політехнізм, комплексність видів робіт, системність навчання тощо.
Основні напрями виробничого навчання в Кременецькому професійному ліцею –
створення умов для здобувачів освіти для опановування виробничими процесами,
соціально-економічними, науково-технічними та професійними знаннями, передовим
досвідом; виховання конкурентоспроможного фахівця, підготовленого до
різноманітної діяльності. Критерій професійної підготовленості майбутнього
спеціаліста – кваліфікація, а головні її показники – професійна мобільність,
володіння декількома професіями, здатність до зміни виду роботи.
Виробниче навчання з професії Штукатур;
лицювальник-плиточник; маляр група-31, майстри виробничого навчання Олег
Блищак, Володимир Трофимлюк. Урок виробничого навчання на тему: «Підготовка
поверхонь до укладання плитки».
Завданням учнів було засвоїти методи, прийоми та способи підготовки поверхні до укладання плитки. Також учні опановували пристосування, інструменти та засоби необхідні для виконання даних робіт. Роботи учні виконали якісно і досягли поставленої мети на уроці виробничого навчання.
Група- 25, майстер виробничого навчання Вікторія
Мацюк. Тема уроку: «Відпрацювання прийомів роботи володіння манікюрним
інструментом.». Основною метою уроку виробничого навчання було засвоєння
і виконання обрізання кутикули ножицями. Адже у манікюрі усе починається із
чистого зрізу та правильної механічної підготовки нігтевої пластини. Саме ці етапи
є початковими.
Немає коментарів